مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-11اقتصادي

چرا پارکینگ های کرمانشاه گرانفروشی می کنند؟


رییس اتحادیه شرکت های خدماتی کرمانشاه گفت: بسیاری از پارکینگ ها تعرفه مصوب سال 1400 که در اختیار آنها قرار گرفته را رعایت نمی کنند و متاسفانه قدرت اجرایی کافی هم برای برخورد با آنها وجود ندارد.

- محمد هادی ارباب در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش تخلفات پارکینگ های سطح شهر کرمانشاه، اظهار کرد: تعرفه سال 1400 برای پارکینگ ها تعریف و تصویب شده، اما از آن تمکین نمی کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس تعرفه مصوب ورودی پارکینگ های معمولی پنج هزار تومان و پارکینگ های طبقاتی هفت هزار تومان تعیین شده، عنوان کرد: این درحالی است که برخی پارکینگ ها تعرفه 10 تا 15 هزار تومانی و گاهی حتی بیشتر می گیرند.

رییس اتحادیه شرکت های خدماتی کرمانشاه تاکید کرد: توجیه اصلی پارکینگ ها این است که از پس هزینه اجاره ماهیانه خود برنمی آیند و به دلیل نرخ بالای تورم با مشکل مواجهند.

ارباب تعداد قابل توجهی از پارکینگ های سطح شهر را مربوط به دستگاه ها و نهادهای مختلف دانست که به صورت مزایده در اختیار اشخاص حقیقی قرار می گیرد و یادآور شد: متاسفانه قیمت پایه ای که در مزایده برای اجاره ماهیانه این پارکینگ ها در نظر گرفته می شود کارشناسی شده نیست و اکثر افرادی که در نهایت در مزایده پارکینگ را در اختیار می گیرند از پس پرداخت اجاره چند 10 میلیونی ماهیانه آن بر نمی آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پارکینگ های کرمانشاه گرانفروشی می کنند؟

چرا پارکینگ های کرمانشاه گرانفروشی می کنند؟