مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 04:552021-12-11سياسي

30 آذر ؛ آخرین مهلت شرکت در رویداد ملی فهما


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: 30 آذر آخرین مهلت شکت در رویداد ملی فهما است.

- حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: رویداد ملی فهما منجر به جریان سازی فرهنگی در کانون های مساجد شده و فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادها و ظرفیت های کانون های مساجد است.

وی با بیان اینکه شعار این رویداد به توان مردم است، تصریح کرد: ثبت نام از 16 مردادماه آغاز شده و تا 30 آذر ادامه دارد و 46 برنامه در قالب سه شبستان و 12 رواق برای گروه های مختلف سنی و استعدادی در اجرای سومین رویداد ملی فهما پیش بینی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به اینکه در این رویداد ملی، کانون های فرهنگی و هنری، فعالیت ها، برنامه ها و طرح ها، آمار و اطلاعات کانون خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت می کنند، گفت: رویداد ملی فهما فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادها و ظرفیت های کانون های مساجد و کادرسازی نیروی متعهد و متخصص برای آینده کشور است.

چراغی پور با بیان اینکه استان ایلام دارای 307 کانون فرهنگی و هنری است که از این میزان نیز تاکنون 257 کانون ایلام فعالیت های خود را در سامانه ثبت کرده اند، تصریح کرد: رقابتی شدن این طرح بین کانون های مساجد سراسر کشور منجر به تحرک و پویایی بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 آذر ؛ آخرین مهلت شرکت در رویداد ملی فهما

30 آذر ؛ آخرین مهلت شرکت در رویداد ملی فهما