مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-11دانش

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در استان بوشهر برگزار می شود


رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازاراستان بوشهر به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن حبیبی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان بوشهر به صورت مجازی از تاریخ 20 الی 25 آذرماه به صورت مجازی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه امسال غرفه هایی طراحی شده و دستگاه های اجرایی، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی، دانشگاه ها و واحدهای فناور و دانش بنیان سراسر استان بوشهر در قالب عکس، فیلم، کاتالوگ و… آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند.

رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس با بیان اینکه پس از هفته پژوهش این نمایشگاه مجازی دایر خواهد بود، افزود: بازدید کنندگان می توانند برای ارتباط با فناوران و واحدهای دانش بنیان از طریق راه های ارتباطی درج شده در غرفه ها اقدام نمایند.

حبیبی تاکید کرد: برنامه ریزی لازم برای معرفی دستاورهای فناورانه و دانش بنیان در سطح ملی و بین المللی انجام شده است و در فاز بعدی، زبان های دیگر به این نمایشگاه اضافه خواهد شد و با همکاری سفارت خانه های جمهوری اسلامی در سایر کشورها، به سرمایه گذاران و مشتریان بین المللی معرفی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در استان بوشهر برگزار می شود

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در استان بوشهر برگزار می شود