مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-11اقتصادي

7 هزار میلیارد تومان پروژه ناتمام روی زمین کهگیلویه


خبرگزاری فارس/کهگیلویه میراث دار پروژه های ناتمام و راکدی است که گویا طلسم شده و قرار نیست به سرانجام برسند؛سرزمین وعده های عملی نشده و کلنگ های بی سرانجامی که به زمین زده شده و بر زمین مانده است.

تقویم کهگیلویه را که ورق بزنیم لیستی از سررسیدهای منقضی شده در خود جای داده که برنامه زمانبندی پروژه های آغاز بکار شده است.

در آیین کلنگ زنی ها معمولا برنامه زمانی برای تکمیل و تحویل آورده می شود اما وضعیت حال پرونده پروژه های ناتمام حکایت وعده های خیالی است.

  طلسم طولانی شدن پروژه ها شکسته نمی شود حتی اگر همانند جاده پاتاوه به دهدشت عمرش به سه دهه نزدیک شود یا طرح آبرسانی حومه غربی که با گذشت قریب به دو 2 دهه در بلاتکلیفی مانده است.

زخم زمین برای آغاز عملیات طرح های عمرانی و اقتصادی سال هاست در انتظار نسخه درمانگر است؛ طرح های کلنگ زنی شده که خبر از تحول و اشتغال می داد در پیچ و خم وعده های تکمیل معلق مانده و بلا تکلیف به حال خود رها شده است.

پتروشیمی، آبرسانی به زمین های حومه غربی دهدشت، نیروگاه سیکل ترکیبی، تأمین آب چهار شهر، باند اضطراری فرودگاه، مطالعه و احداث سدها، احداث مراکز درمانی، جاده ها و زیرساخت های شهری نمونه هایی از طرح و پروژه های تعریف شده اما نیمه تمام در کهگیلویه است که اگر یک درصد آنها هم به مرحله آغاز بکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 هزار میلیارد تومان پروژه ناتمام روی زمین کهگیلویه

7 هزار میلیارد تومان پروژه ناتمام روی زمین کهگیلویه