مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-11ورزشي

برگزاری مسابقات شطرنج در شهرستان دنا+تصاویر وفیلم


هیأت شطرنج شهرستان دنا به مناسبت ولادت حضرت زینب و روز پرستار مسابقات شطرنج در رده های سنی مختلف برگزار کرد که نفرات برتر این مسابقه مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت،هیأت شطرنج شهرستان دنا به مناسبت ولادت حضرت زینب و روز پرستار مسابقات شطرنج در رده های سنی مختلف برگزار کرد.

صابری رییس هیأت شطرنج دنا گفت: مسابقه شطرنج ویژه تولد حضرت زینب و روز پرستار و بازگشایی هیئت شطرنج سی سخت از شطرنج بازان  بزرگسال و رده های سنی در خانه شطرنج سی سخت واقع در مجموعه ورزشی روبروی استخر  با رعایت پروتکل های بهداشتی  انجام گرفت.

   جعفر محرابی رییس هیأت شطرنج استان که خود حاضر و ناظر بر مسابقات بود در گفت و گو با فارس گفت:حضور دوستان پیشکسوت  در کنار نو آموزان خردسال باعث جذابتر شدن این مسابقات گردید خصوصا در این شرایطی که شهر سی سخت هنوز درگیر مشکلات زیاد ناشی از زلزله می باشد و نیاز به این هیجانها و ورزشهای فکری و مهیج دارد.

 در پایان نتایج زیر به دست آمد  نفر اول سینا چراغی نفر دوم علی محسنی نفر سوم  جواد جهانفکر نفرات برتر این مسابقات 1_امیر رضا محرابی 10ساله 2_یوسف رسته 9ساله 3_سید امین هاشمی 12 ساله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات شطرنج در شهرستان دنا+تصاویر وفیلم

برگزاری مسابقات شطرنج در شهرستان دنا+تصاویر وفیلم