مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-11حوادث

ناکامی سارقان منزل در حین سرقت در کاشان


فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: پلیس آگاهی کاشان با شناسایی و دستگیری باند 4 نفره سارقان حرفه ای داخل خودرو، از 21 فقره سرقت داخل خودرو برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، حسین بساطی فرمانده انتظامی کاشان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت های متعدد از محتویات داخل خودروهای پارک شده در سطح شهر کاشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت، وی افزود: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان، با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی، موفق شدند اعضای باند سارقان را شناسایی و طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه زیادی را کشف کنند.

بساطی خاطرنشان کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند اما در مواجه با مستندات پلیس به 21 فقره سرقت محتویات داخل خودرو از خودروهای پارک شده در سطح شهر کاشان و فروش اموال مسروقه به یک نفر مال خر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کاشان گفت: از پارکینگ های عمومی و اختصاصی جهت پارک خودرو استفاده کنید و از قرار دادن کیف و اشیای وسوسه انگیز در داخل خودرو اجتناب کنید.

ناکامی سارقان منزل در حین سرقت در کاشان وی در ادامه گفت: دو نفر جوان که به طرز مشکوکی در حال پرسه زدن در بلوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی سارقان منزل در حین سرقت در کاشان

ناکامی سارقان منزل در حین سرقت در کاشان