مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-11پزشكي

راه اندازی دستگاه ام آرآی در اهر تا پایان سال جاری


مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از راه اندازی دستگاه ام آرآی تا پایان سال جاری خبر داد.

- محمد میرزاپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کلیه تجهیزات و امکانات دستگاه ام آر آی با همراهی مسئولان ارشد شهرستانی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سایر دست اندرکاران تهیه و وارد بیمارستان باقرالعلوم شده و منتظر حضور متخصصان شرکت سازنده این دستگاه هستیم تا هرچه سریع تر شاهد نصب و راه اندازی این دستگاه و خدمت رسانی به همشهریان باشیم.

وی افزود: دستگاه ام آر آی حاضر در بیمارستان باقرالعلوم اهر یکی از مجهزترین و بروزترین دستگاه ها بوده و تلاش خواهیم کرد تا آخر این سال این دستگاه را راه اندازی کنیم.

وی در ادامه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: در این روز خدمات و تلاش های صادقانه و شبانه روزی پرستاران عزیز را گرامی می داریم و از تمام خدمات پرستاران به خصوص در دو سال اخیر که در جریان بیماری کرونا از هیچ کوششی فروگذاری نکردند تقدیر و قدردانی می کنیم.

میرزاپور زحمات پرستاران را در ارتقای سطح سلامت مردم ستودنی و انکارناپذیری برشمرد و افزود: در شرایطی که بیماری کرونا از همان آغاز ترس بین مردم انداخته بود و رفت و آمدهای فامیلی را نیز تحت تاثیر قرار داده بود این پرستاران بودند که بدون ترس در تمام صحنه ها حاضر بوده و بار دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دستگاه ام آرآی در اهر تا پایان سال جاری

راه اندازی دستگاه ام آرآی در اهر تا پایان سال جاری