مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-11سياسي

نماینده اصلاح طلب درباره «شفافیت» چه گفت؟/ مجلس استخوان را لای زخم نگذارد


نماینده اصلاح طلب مجلس یازدهم معتقد است، طرح شفافیت آراءنمایندگان عقلانیت را از مجلس می گیرد؛ این اظهارنظر توسط عده ای به اسم کل مجلس فاکتور می شود و لازم است مجلس خودش پیشگام شفافیت شود.

-   از جمعه سیاه خواندن انتخابات تا حمایت پَر و پا قرص از روحانی و برجام این نماینده حامی دولت روحانی که برخی صفحات مجازی تلاش کرده اند تا اظهارات او را به معنای موضع کل مجلس یازدهم درباره موضوع شفافیت آراء نمایندگان جا بیندازند، در دوره نهم مجلس هم که نمایندگی مردم بناب را برعهده داشت، اظهارات و موضع گیری های ماندگاری داشته است که یادآوری آنها، برای امروز او و همه مخاطبان طرح شفافیت می تواند مفید باشد.

به عنوان مثال، وقتی وی با رای مردم حوزه انتخابیه اش به فرد دیگری، از راهیابی به مجلس دهم باز ماند، در اولین نطقش در 15 فروردین 1395 در صحن مجلس،  با جمعه سیاه خواندن انتخابات هفتم اسفند 94 مدعی شد: انتخابات در بناب، افتضاح بود؛ مردم بناب دیدند که پول های بابک زنجانی چطور نتیجه انتخابات را تغییر داد .

این اظهارات او، با واکنش نایب رییس وقت مجلس در همان لحظه مواجه شد که گفت: روز انتخابات یکی از روزهای اوج اقتدار است و باید در به کارگیری این واژه ها دقت شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اصلاح طلب درباره «شفافیت» چه گفت؟/ مجلس استخوان را لای زخم نگذارد

نماینده اصلاح طلب درباره «شفافیت» چه گفت؟/ مجلس استخوان را لای زخم نگذارد