مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-11سياسي

120 پرستار و پزشک در استان یزد حامی ایتام هستند


مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: 120 پرستار و پزشک از ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم (محسنین) تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می کنند.

- ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: 120 پرستار و پزشک از ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم (محسنین) تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می کنند.

محمد شجاعان با بیان اینکه صبر و ایثار پرستاران و پزشکان با یتیم نوازی و مهرورزی آنان در هم آمیخته است و جلوه زیبایی از انسانیت را به نمایش گذاشته است، گفت: 120 پرستار و پزشک از ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم (محسنین) تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می کنند.

وی با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، افزود: روحیه ایثار و از خود گذشتگی کادر درمانی به ویژه پرستاران و پزشکان در ایام شیوع ویروس کرونا و نقش ارزنده آنان در حوزه مسئولیت اجتماعی و رسیدگی به بیماران بر کسی پوشیده نیست، اما این حس نوع دوستی تنها در سنگر درمان خلاصه نمی شود و عواطف سرشار از مهر و محبت آنان ایتام و نیازمندان را نیز در برگرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه قشرهای مختلف جامعه حامی ایتام و نیازمندان هستند، تصریح کرد: هم اکنون 18 هزار حامی نیکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 پرستار و پزشک در استان یزد حامی ایتام هستند

120 پرستار و پزشک در استان یزد حامی ایتام هستند