مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-11سياسي

سند آمایش سرزمین باید با توسعه پایدار جهت گیری داشته باشد


رییس سازمان برنامه و بودجه استانداری کردستان گفت: سند آمایش سرزمین به عنوان یک سند بالادستی باید قابلیت به روز رسانی داشته و با توسعه پایدار جهت گیری داشته باشد.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان برنامه و بودجه استانداری کردستان گفت: سند آمایش سرزمین به عنوان یک سند بالادستی باید قابلیت به روز رسانی داشته و با توسعه پایدار جهت گیری داشته باشد.

بهرام نصرالهی زاده امروز شنبه (21آذرماه) در نشست مشارکت مراکز علمی در بهبود وضعیت استان که در دانشگاه کردستان برگزار شد، در رابطه با گزارش سند آمایش استان اظهار کرد: به استناد بند الف ماده 26قانون برنامه ششم توسعه کشور دولت موظف است برنامه آمایش سرزمین ملی و استانی را تهیه کند که این امر در استان ها بر عهده خود استان ها صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه هدف سند آمایش سرزمین، تدوین سازمان فضایی مناسب با رویکرد موضعی و موضوی است افزود: بحث آمایش سرزمین بین فعالیت و محیط ارتباط علمی برقرار می کند و استفاده بشر از محیط زیست را در چارچوب خاصی تعریف می کند.

رییس سازمان برنامه و بودجه استانداری کردستان با اشاره به اینکه تحقق اهداف سند آمایش سرزمین در استان کردستان، نیازمند برگزاری نشست در بخش های مختلف است، عنوان کرد: استان کردستان ظرفیت های زیادی برای توسعه دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آمایش سرزمین باید با توسعه پایدار جهت گیری داشته باشد

سند آمایش سرزمین باید با توسعه پایدار جهت گیری داشته باشد