مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-11سياسي

شمار فوتی های کرونا در خراسان جنوبی به هزار و 248 نفر رسید


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت و شمار فوتی ها به یک هزار و 248 نفر رسیده است.

- غلامرضا شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت:  طی 24 ساعت گذشته از مجموع آزمایشات از طریق تست ملوکولی و تست سریع انجام شده در استان 101 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: بیشترین تعداد مبتلایان جدید شناسایی شده در طی این مدت مربوط به بیرجند با 36 مورد و طبس با 24 مورد بوده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر  188 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 64 بیمار کرونا مثبت هستند، یادآور شد: همچنین 17 بیمار کرونا مثبت در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری بوده و متأسفانه حال دو نفر آنها نامساعد است.

شریف زاده از فوت یک بیمار کرونایی در استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: با اضافه شدن یک فوتی جدید مجموع فوتی ها بر اثر این بیماری از ابتدای همه گیری آن تاکنون در استان به یک هزار و 248 نفر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار فوتی های کرونا در خراسان جنوبی به هزار و 248 نفر رسید

شمار فوتی های کرونا در خراسان جنوبی به هزار و 248 نفر رسید