مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-11سياسي

ثبت رشت در موزه جهانی غذا/ سوغات گیلان برندسازی شود


معاون ارتباطات و امور مشارکت های یونسکو با اشاره به کمیته جهانی موزه غذا گفت: می توانیم برای ثبت رشت در موزه غذای جهان کمک کنیم و اراده شهرها برای معرفی داشته هایشان بسیار مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، معاون ارتباطات و امور مشارکت های یونسکو، صبح امروز با حضور در نشست شهرهای خلاق ایران در رشت در ساختمان شهرداری رشت اظهار کرد: این نشست ها برای بهره مندی از تجارب موفق شهرهای خلاق بسیار مؤثر است.

امیر روشن بخش با بیان اینکه شهرداری به عنوان سازمانی برآمده از مردم، مدیریت تمامی امور شهرها را بر عهده ندارد، افزود: حدود 40 سال گذشته که مسیر مدیریت شهری به سمت ساخت وسازها رفت ما از روح شهری غافل شدیم.

وی با تأکید به اینکه در دنیا به این مبحث که شهروند باید از برنامه های بلندمدت در شهرها بهره مند شود توجه دارند، بیان کرد: برندهای مختلفی برای شهرها در یونسکو تعریف شده است که یکی از آن ها شهر خلاق خوراک است.

معاون ارتباطات و امور مشارکت های یونسکو با اشاره به اینکه مزیت رقابتی یکی از حوزه هایی است که در شهرهای خلاق یونسکو به آن می پردازند، گفت: ما معتقدیم غذا می تواند یک شهری را به مقصد گردشگری تبدیل کند و در شهر رشت پروژه هایی که برای برند سازی مطرح شوند بسیار فراوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رشت در موزه جهانی غذا/ سوغات گیلان برندسازی شود

ثبت رشت در موزه جهانی غذا/ سوغات گیلان برندسازی شود