مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-11اقتصادي

ضرورت تامین 300 میلیارد ریال برای اتمام خط انتقال پساب تصفیه شده به دریاچه ارومیه


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پیشرفت 95 درصدی مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پیشرفت 95 درصدی مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه خبرداد.

لطیف خوش سیرت در گفت و گو با ایسنا در خصوص فعالیت تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و روند عملیات اجرایی مدول سوم آن، گفت: در حال حاضر مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه از 95 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای اجرای مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه 800 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: برای اتمام و وارد مدار بهره برداری شدن این طرح، 400 میلیارد ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است.

خوش سیرت گفت: بر اساس موافقت نامه های امضا شده مقرر شده در راستای احیای دریاچه ارومیه سالانه 105 میلیون متر مکعب پساب از تصفیه خانه های فاضلاب استان به دریاچه منتقل شود که سهم تصفیه خانه ارومیه از این میزان 51 میلیون متر مکعب است.

وی با بیان اینکه علی رغم اقدامات انجام شده از سوی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برای انتقال پساب به دریاچه ارومیه، اقدام چشمگیری از سوی ستاد احیای دریاچه برای تخصیص اعتبارات مصوب صورت نگرفته است، اظهار کرد: ضروری است اعتبارات مورد نیاز برای اتمام مدول سوم تصفیه خانه و خط انتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تامین 300 میلیارد ریال برای اتمام خط انتقال پساب تصفیه شده به دریاچه ارومیه

ضرورت تامین 300 میلیارد ریال برای اتمام خط انتقال پساب تصفیه شده به دریاچه ارومیه