مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-11سياسي

ابهری ها منتظر تعیین تکلیف شهردار انتخابی


با ارسال مدارک فرد منتخب برای تصدی پست شهرداری ابهر به استانداری، منتظر تاییدیه مراجع ذی صلاح هستیم.

- ایسنا/زنجان رییس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: با ارسال مدارک فرد منتخب برای تصدی پست شهرداری ابهر به استانداری، منتظر تاییدیه مراجع ذی صلاح هستیم.

خدیجه نوروزی صبح امروز (20 آذرماه) در دیدار با امام جمعه ابهر با بیان مطالبی درباره روند انتخاب شهردار تا به امروز، اظهار کرد: با اعتقادی که به شفافیت و استفاده از خِرد جمعی در شورا داریم، گزینه های متعددی برای تصدی پست شهرداری ابهر از سوی شورا مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: دو گزینه نهایی شورا بعد از انتخاب، بنا به دلایلی انصراف خود را از پذیرش این پست اعلام و شورا با انتخاب گزینه سوم و ارسال مدارک به استانداری، منتظر تاییدیه مراجع ذی صلاح است.

این مسئول با اشاره به توقع و انتظار مردم از شوراها درباره تعیین تکلیف سریع تر شهردار، ادامه داد: در شریط کنونی که شهرداری به صورت سرپرستی اداره می شود، شاهد یک نوع بلاتکلیفی به لحاظ کارهای اداری و اجرایی هستیم که با تعیین وضعیت شهردار و حمایت های مسئولان از این مرحله عبور خواهیم کرد.

نوروزی با تاکید بر اینکه اولویت اصلی و اول ما در شرایط فعلی، انتخاب شهردار و خروج از بلاتکلیفی شهر که بخشی از این آسیب متوجه شورای شهر خواهد بود است، تصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهری ها منتظر تعیین تکلیف شهردار انتخابی

ابهری ها منتظر تعیین تکلیف شهردار انتخابی