مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-11سياسي

وزارت دفاع در عرصه مبارزه با کرونا پیشگام بود


معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع در کنار ماموریت های اصلی خود در حوزه انجام واکسیناسیون عمومی و پذیرش بیماران کرونایی در مرکز درمانی خود پیشگام بوده و خدمات بسیاری انجام داد.

- ، آیین بزرگداشت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مختص پرستاران، پزشکان و کادر درمان شاغل در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور امیر شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع، سردار رضا طلایی نیک معاون توسعه راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع و جمعی از مسئولان و کادر درمان بیمارستان شهید چمران در مرکز همایش های امام علی (ع) شهرک امام خمینی (ره) برگزار شد.

امیر شعبانیان در این آیین با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: علت نام گذاری این روز به نام روز پرستار این است که حضرت زینب (س) پرستاری حضرت زین العابدین (ع) و دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت را برعهده داشت.

وی افزود: حضرت زینب (س) ضمن اینکه رسالت مهم نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را به خوبی انجام داد، از پرستاری بیمار کربلا نیز با تحمل آن همه سختی ها و ناملایمات، آنی فروگذار نکرد و تا آخرین رمق، دین خود را به مکتب و رهبرش ادا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع در عرصه مبارزه با کرونا پیشگام بود

وزارت دفاع در عرصه مبارزه با کرونا پیشگام بود