مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-11اقتصادي

احداث راه آهن یاسوج با اعتبارات کنونی 50سال طول می کشد


نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس گفت: با اعتبارات قطره چکانی راه آهن اقلید ـ یاسوج تا 50 سال آینده به بهره برداری می رسد.

- ، مهدی روشنفکر افزود: برای محور یاسوج اقلید نیز 40 میلیارد تومان در نظر گرفته شد که 37 میلیارد تومان آن را برای رفع مشکل تقاطع غیر همسطح مصوب کردند ودر خصوص همین تقاطع تذکرهای لازم را داده ایم قرار بر این بود که ظرف 24 ماه با اعتبار 72 میلیارد تومانی این طرح به سرانجام برسد که پی گیر آن هستیم.

وی با اشاره به حضور خود در فراکسیون عشایر به عنوان نایب رییس اول اضافه کرد: در خدمت جامعه 75 هزار نفری عشایر استان هستیم و مشکلات آن ها را به جد پیگیری می کنیم بیش از 24 میلیارد تومان و چندین وسیله نقلیه همین چندی پیش برای عشایر استان مصوب شد که تخصیص آن 100 درصد است.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون تلفیق تلاش زیادی داشتیم برای اولین بار در نظام بودجه بندی 495 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی استان علاوه بر اعتبارات در نظر گرفته شده مصوب کردیم در حوزه راه 61 میلیارد در حوزه آب نیز 34 میلیارد تومان مصوب شد این موارد جدای از اعتبارات مصوب در لایحه بودجه سالانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث راه آهن یاسوج با اعتبارات کنونی 50سال طول می کشد

احداث راه آهن یاسوج با اعتبارات کنونی 50سال طول می کشد