مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 08:102021-12-11اجتماعي

خطراتی که انبارهای روباز دپوی گوگرد در ماهشهر ایجاد کرده اند


کارشناس واحد ایمنی و بهداشت شرکت پتروشیمی بندر امام(ره) با اشاره به وضعیت انبارهای گوگرد شرکت پتروشیمی رازی، توضیحاتی ارائه داد.

- ایسنا/خوزستان کارشناس واحد ایمنی و بهداشت شرکت پتروشیمی بندر امام(ره) با اشاره به وضعیت انبارهای گوگرد شرکت پتروشیمی رازی، توضیحاتی ارائه داد.

محمدحسین قادسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت انبارهای غیر استاندارد گوگرد شرکت پتروشیمی رازی در ماهشهر اظهار کرد: انبارهای روباز و غیراستاندارد دپوی گوگرد، فضای وسیعی از پتروشیمی رازی را به رنگ زرد گوگردی درآورده و موجب آلودگی هوا و زمین شده است در حالی که امروزه در هیچ جای دنیا گوگرد در فضای باز و بدون هیچ گونه سرپوشی دپو نمی شود.

وی افزود: ذرات گوگرد به راحتی وارد منابع آب سطحی و خلیج فارس می شود.

پرنده ها نیز به اشتباه این ذرات را به عنوان غذا، مصرف می کنند که این امر می تواند آثار زیانبار بسیاری به همراه داشته باشد و در نهایت وارد زنجیره غذایی انسان شود و انسان را نیز متاثر کند.

کارشناس واحد ایمنی و بهداشت شرکت پتروشیمی بندر امام(ره) با اشاره به اینکه ذرات گوگرد می تواند سیستم تنفسی را تحت تاثیر قرار دهد، تصریح کرد: این ذرات بر منابع آب و خاک و همچنین بر حیات وحش منطقه و در نهایت تمام اجزای اکوسیستم از جمله انسان ها آثار مخربی بر جای می گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطراتی که انبارهای روباز دپوی گوگرد در ماهشهر ایجاد کرده اند

خطراتی که انبارهای روباز دپوی گوگرد در ماهشهر ایجاد کرده اند