مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-11سياسي

قضات باید تا حد امکان از مجازات جایگزین حبس استفاده کنند


بعضی از دوستان به درستی پایبند قانون بوده و دقیق مُرّ قانون را اجرا می کنند این درحالی است که افراد با یکدیگر متفاوت هستند و همه را به یک مورد نمی توان مجازات کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه تبیین و ارزیابی نتایج حاصل از بازرسی های به عمل آمده از سوی دیوان عالی کشور با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور و القاصی مهر رییس کل دادگستری استان تهران برگزار شد.

در ابتدای مراسم القاصی مهر رییس کل دادگستری استان تهران، دیوان عالی کشور را از مراجع عالیه بر محاکم و دادگاه ها دانست و گفت: در دوره حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم، این نظارت ها نهادینه شد و طی دو سال اخیر این نظارت ها جنبه میدانی و کاربردی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: رصد استان ها صرف حضور قضات دیوان عالی کشود در بین قضات استان ها و دادگاه ها، دارای پیام ارزشمند نهادینه شدن نظارت ها و آموزش های علمی برای قضات در سراسر کشور است.

القاصی مهر با بیان اینکه نتیجه بازرسی ها می تواند ما را در انجام امور و برنامه ریزی ها کمک کند، تصریح کرد: بدون شک نتیجه بازرسی ها حاصل تجربیات گرانقدر دوستان بوده و ممکن است مشکلات موجود در روند رسیدگی ها و نکات مغفول مانده در بدنه دادگستری و دادگاه ها مشخص شود و ما را تا اجرای دقیق قانون و عدالت کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات باید تا حد امکان از مجازات جایگزین حبس استفاده کنند

قضات باید تا حد امکان از مجازات جایگزین حبس استفاده کنند