مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-11ورزشي

چه عواملی بر توسعه بازاریابی ورزش دانشگاهی موثر است؟ 


با توجه به شکل گیری فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی برگزاری منظم رویدادهای بین المللی چند ورزشی تابستانی و زمستانی، سازماندهی مستمر مسابقات دانشجویی جهانی و تاسیس فدراسیون های ملی ورزش های دانشگاهی در اغلب کشورهای جهان می توان به اهمیت نقش ورزش .

- ایسنا/خراسان رضوی با توجه به شکل گیری فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی برگزاری منظم رویدادهای بین المللی چند ورزشی تابستانی و زمستانی، سازماندهی مستمر مسابقات دانشجویی جهانی و تاسیس فدراسیون های ملی ورزش های دانشگاهی در اغلب کشورهای جهان می توان به اهمیت نقش ورزش دانشگاهی در ترویج اهداف اخلاقی، آموزشی و بین المللی نهضت المپیک و توسعه ورزش برای جوانان پی برد.

براساس این پژوهش فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران در 15 تیر ماه 1384 به طور رسمی افتتاح شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

این فدراسیون با برگزاری المپیادهای ملی ورزش دانشگاهی با مشارکت تیم های بخش های کلان آموزش عالی کشور، اعزام تیم های ملی ورزش دانشگاهی کشور به رقابت های قاره ای، بین المللی و تشکیل هیات های ورزشی استان های کشور این انسجام و هماهنگی را از سطح ملی به سطح استانی تسریع بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه عواملی بر توسعه بازاریابی ورزش دانشگاهی موثر است؟ 

چه عواملی بر توسعه بازاریابی ورزش دانشگاهی موثر است؟