مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-11سياسي

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، تنها مسیر رفع تبعیض است


عضو ناظر مجلس در شورای عالی اداری کشور گفت: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، تنها مسیر برای رفع تبعیض موجود در نظام استخدامی کارکنان دولت و نهادهای عمومی که در کمیسیون اجتماعی در دست بررسی است.

- مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در در بخش هایی از ادارات در این جلسه مطرح نمودم چرا که مردم در کنار مسائل معیشتی و اقتصادی از برخی موارد  منجر به فساد گلایه مندند و لازم است شورای عالی اداری کشور و دولت سیزدهم، خود پرچمدار مقابله با فساد اداری شوند و از ظرفیت های مردمی در این موضوع به ویژه هوشمند سازی مقابله با مفاسد اداری استفاده کنند.

وی به لزوم توجه ویژه به ساماندهی استخدام کارکنان دولت و بخش عمومی در نظام اداری کشور اشاره کرد و گفت: مسئله امروز نیروهای غیر رسمی در تمام مجموعه ها این نیست که دولت می تواند یا نمی تواند بار مالی این موضوع را تامین کند یا مجلس چه راه حلی را برای این موضوع در پیش می گیرد و مسئله آن کارگر یا کارمندی که گاهی بار سنگین تری از وظایف سازمانی و خدماتی و اداری را بر دوش می کشد این است که چرا این تبعیض با این شرایط در پرداخت حقوق وجود دارد.

شریفیان توضیح داد: به عنوان نمونه، در دستگاههای مختلف اختلاف بسیار زیاد میان حقوق افراد با شرح وظایف مشابه را مشاهده می کنید و گاهی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، تنها مسیر رفع تبعیض است

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، تنها مسیر رفع تبعیض است