مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-11سياسي

احیا و توسعه گیاهان دارویی در 300 هکتار از مراتع کاسوا قم


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جعفرآباد از احیا و توسعه گیاهان دارویی درسطح 300 هکتار از مراتع و ذخیرگاه های منطقه ی کاسوا خبرداد و گفت: این عملیات با مشارکت مردم، -  علی بهلولی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اجرای پویش مردمی بذرکاری همزمان با سراسر کشور در استان قم اظهار کرد: در قالب این پویش قرار است از ظرفیت های مردمی برای اهداف مختلف در حوزه ی منابع طبیعی به ویژه حفظ و احیای مراتع و ذخیره گاه های استان استفاده شود.

وی با اشاره به حضور گروه های مردمی هم زمان با روز پنج شنبه 18 آذرماه در مراتع کاسوا تصریح کرد: با محوریت بهره برداران عملیات احیا و توسعه گیاهان دارویی در 300 هکتار از مراتع کاسوا دنبال شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جعفرآباد از حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، فرماندار جعفرآباد و جمعی دیگر از مسؤولان در این برنامه مردمی خبرداد و گفت: گروه های مردمی طی مدت یک روز برای همیاری با بهره برداران در عرصه حضور داشته و به فعالیت مشغول بودند.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مردمی اولویت نخست اداره ی منابع طبیعی و آبخیزداری است، اظهار کرد: در عملیات احیا و توسعه رویشگاه های  گیاهان دارویی در کاسوا مبلغ خاصی از اعتبارات دولتی هزینه نشده است بلکه بسیجیان و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیا و توسعه گیاهان دارویی در 300 هکتار از مراتع کاسوا قم

احیا و توسعه گیاهان دارویی در 300 هکتار از مراتع کاسوا قم