مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-11فرهنگي

تعطیلی موقت اجرای گلاب آدینه


برنامه این هفته تالارهای نمایشی تئاتر شهر در حالی اعلام شد که دور اول اجراهای نمایش «بانوی محبوب من » به احترام فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) موقتا به اتمام می رسد.

- برنامه این هفته تالارهای نمایشی تئاتر شهر در حالی اعلام شد که دور اول اجراهای نمایش بانوی محبوب من به احترام فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) موقتا به اتمام می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، برنامه تالارهای نمایشی تئاتر شهر در حالی اعلام شد که دور اول اجراهای نمایش بانوی محبوب من به کارگردانی گلاب آدینه در تالار اصلی به احترام فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پایان هفته جاری موقتا به اتمام خواهد رسید.

این اثر نمایشی که از روزبیستم آبان ماه در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفته، روز پنجشنبه بیست و پنجم آذر ماه به احترام فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) موقتا به اجراهای خود پایان خواهد داد.

براساس برنامه ریزی های انجام گرفته با پایان گرفتن دور اول نمایش بانوی محبوب من ، یک اثر نمایشی ویژه به مناسبت ایام گرانقدر فاطمیه از روز چهارشنبه اول دی ماه در تالار اصلی به صحنه خواهد رفت که اطلاعات تکمیلی و جزییات آن طی روزهای آینده اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی موقت اجرای گلاب آدینه

تعطیلی موقت اجرای گلاب آدینه