مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-11اجتماعي

برگزاری مانورهای ایمنی در کارگاه های ساخت مترو


مطابق دستورالعمل های ابلاغی، مانورهای ایمنی در سطح کارگاه های فعال شرکت متروی تهران برگزار می شود؛ حتی در برخی موارد مانند ایستگاه توحید در خط 7 که شرایط خاصی دارد، - مدیرعامل شرکت متروی تهران گفت: مطابق دستورالعمل های ابلاغی، مانورهای ایمنی در سطح کارگاه های فعال شرکت متروی تهران برگزار می شود؛ حتی در برخی موارد مانند ایستگاه توحید در خط 7 که شرایط خاصی دارد، مانورها در 2 نوبت صبحگاه و شامگاه ایمنی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس علی امام در این باره افزود: به منظور پیشگیری از بروز حوادث متداول کار در فضاهای زیرزمینی که منشاء انسانی و یا طبیعی دارند، آموزش های لازم و مانورهای ایمنی بعضاً حتی به صورت روزانه در کارگاه های عملیاتی شبکه مترو برگزار می شود.

در برخی کارگاه ها مثل کارگاه احداث ایستگاه توحید در خط 7 نیز که شرایط خاصی دارند، دستورالعمل های ایمنی با ملاحظات سختگیرانه تری دنبال می شود تا حادثه ای رخ ندهد.

مهندس امام در ادامه افزود: عملیات عمرانی خصوصاً در فضاهای زیرسطحی، معمولاً با مخاطراتی همراه است که اگر پیمانکاران موارد و توصیه های ایمنی را به طور دقیق رعایت نکنند، خسارات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانورهای ایمنی در کارگاه های ساخت مترو

برگزاری مانورهای ایمنی در کارگاه های ساخت مترو