مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-11فرهنگي

شهرام کرمی: جشنواره تئاتر سردار آسمانی جریان ساز شود/لزوم حمایت از گروه های جوان


نویسنده و کارگردان تئاتردفاع مقدس گفت: آنچه به تولیدات فاخر درباره سردار شهید کمک می کند، توجه به تئاتر حرفه ای است و تئاتر حرفه ای هم نیاز به امکانات، - شهرام کرمی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 5 و مدیرسابق مرکز هنرهای نمایشی در گفت وگو با خبرنگار از سوی جامعه هنری صورت گرفت و استمرار این جشنواره می تواند به اثرگذار شدن رویداد کمک کند.

امیدوارم نهادهای فرهنگی از تولیدات این جشنواره حمایت کنند تا آثار در معرض دید مخاطب قرار بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که چه ابعادی از زندگی و شخصیت سردار شهید می تواند دستمایه هنر قرار بگیرد، گفت: به نظرم زبان هنر این خاصیت را دارد که بتواند بعدی جدید از یک شخصیت و نقش او را نمایش دهد و هنر نمایش هم این قابلیت را دارد، منتها برای تولید یک اثر ما باید به روند آفرینش گری هم توجه کنیم.

کرمی یادآور شد: هنرمندان ما در ارتباط با موضوع سردار علاقه مند هستند و دغدغه شان است و آنچه اهمیت دارد تولید حرفه ای است و تولید حرفه ای هم نیاز به برنامه ریزی و حمایت جدی در عرصه فرهنگ و هنر دارد.

مدیر کل سابق مرکز هنرهای نمایشی یادآور شد: بهرحال به لحاظ زمانی می بایست فرصت مناسب در اختیار هنرمند باشد تا بتواند اثر شایسته و فاخری تولید کند و هنرمندان در سطوح مختلف می بایست حمایت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرام کرمی: جشنواره تئاتر سردار آسمانی جریان ساز شود/لزوم حمایت از گروه های جوان

شهرام کرمی: جشنواره تئاتر سردار آسمانی جریان ساز شود/لزوم حمایت از گروه های جوان