مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-11سياسي

سند آمایش سرزمین کردستان باید به جمع گذاری علمی واگذار شود


سند آمایش سرزمین استان باید به جمع گذاری علمی عمومی و نظرخواهی از نخبگان استانی و کشوری واگذار شود و خط سیر استان در این سند بالادستی ترسیم و ایرادات آن رفع شود.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: سند آمایش سرزمین استان باید به جمع گذاری علمی عمومی و نظرخواهی از نخبگان استانی و کشوری واگذار شود و خط سیر استان در این سند بالادستی ترسیم و ایرادات آن رفع شود.

زارعی کوشا امروز شنبه (20آذر ماه) در نشست مشارکت مراکز علمی در بهبود وضعی استانکه در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: بنای دولت در استان این است که کردستان به نمونه برجسته پیوند صنعت با دانشگاه و سایر حوزه های خدماتی تبدیل شود و امید است با بهره گیری از ظرفیت های مناسب دانشگاه های استانبه تحقق بپیوندد.

وی افزود: دغدغه مندی اساتید دانشگاه برای توسعه استان مشهود و ستودنی است که باید بر آن ها تاکید شود و حقایق پذیرفته شده علمی که مغفول واقع شده، برجسته شود.

استاندار کردستان بیان کرد: بنا داریم که دستمان از استدلال های علمی برای پیگیری سهم استان کردستان پر باشد و اعضای هیات علمی و گروه های علمی استان باید در زمینه های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی برای استیفای حقوق استان با استدلال های علمی، به دولت کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آمایش سرزمین کردستان باید به جمع گذاری علمی واگذار شود

سند آمایش سرزمین کردستان باید به جمع گذاری علمی واگذار شود