مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-11اقتصادي

فروشگاه لوازم خانگی افشار هوم


فروشگاه لوازم خانگی افشار که امروزه با نام تجاری افشار هوم در بستر فضای مجازی و وبسایت ها شناخته میشود سابقه ای بالغ بر 30 سال فعالیت تخصصی در امر فروش محصولات خانگی و صوتی و تصویری داشته است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام افشار هوم، از سال 1391 بنا بر درخواست ها و با هدف بالابردن سطح آگاهی مشتریان و سعی بر برطرف کردن نیاز هایشان اقدام به راه اندازی وبسایت کرده است.

مجموعه لوازم خانگی افشار در سال 1368 در استان البرز در شهر کرج فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است و با کسب اعتبار و محبوبیت در میان مصرف کنندگان بومی و حضوری بنا را به فروش در بستر آنلاین و برطرف کردن نیاز های بیشتری از مصرف کننده ها و رونق بیش از پیش کسب و کار خود گذاشته است.

در این فروشگاه تمامی رفتار ها بر اصول های مشاوره صادقانه ، جلب رضایت مشتری ، پشتیبانی و حمایت از اعضای خانواده افشار هوم پایبند است.

در وبسایت این فروشگاه امکان خرید لوازم خانگی قسطی ، بررسی و مشاوره رایگان به صورت اینترنتی و حضوری خواهد بود و با طراحی مزیت های رقابتی نسبت به سایر رقبا و سهولت در انتخاب در تفکر ایجاد مشتری های وفادار برای سیستم خود است .

همچنین از نظر قیمت های به صرفه و کاملا رقابتی ، تنوع محصولات ، تضمین مادام العمر اصالت کالا ، گارانتی های رسمی شرکت ها و تولید کننده ها وع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه لوازم خانگی افشار هوم

فروشگاه لوازم خانگی افشار هوم