مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-11سياسي

انتقاد تند قوامی از مرعشی و کرباسچی


هدف کرباسچی و مرعشی این است که یا خود وارد حکومت شوند یا عوامل شان را وارد حکومت کنند و به دنبال منافع شخصی هستند نه منافع ملی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، نامه نیوز نوشت: صحبت های امروز حسین مرعشی در روزنامه شرق، سوالات قابل توجهی را به وجود آورده است و با توجه به مواضع چند سال اخیر این جریان مبنی بر نقش تشریفاتی خاتمی در جریان اصلاحات، اصلاحات دولت محور و برخی مواضعی که فاصله نسبتا زیادی با مشی اصلاح طلب نسل اول دارد حالا این سوال مطرح است که نسبت کارگزاران با اصلاحات چیست و همراهی این حزب با این جبهه سیاسی تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد.

واکنش تند قوامی به اظهارات مرعشی: آقای مرعشی که هستی که می خواهی رییس جمهور تعیین کنی؟ ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاب طلب درخصوص صحبت های حسین مرعشی درباره نقش خاتمی در جریان اصلاحات گفت: آقای مرعشی و برخی احزاب اصلاح طلب پایگاه اجتماعی شان به تنهایی صفر است و اینها اصلا فعالیت حزبی در تهران و شهرستان ها ندارند.

در طول مدت بعد از انتخابات که چند ماه از آن می گذرد این احزاب اصلا جلسه ای هم نداشته اند.

یک نفر در بالا مثل مرعشی و کرباسچی می نشینند و صحبت میکنند.

این که حزب نیست! ادعای سهم خواهی هم می کنند و نتیجه اش هم این است که اصلاح طلبان را به این روز انداخته اند و ادعایشان نیز هیچ پایگاه اجتماعی ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند قوامی از مرعشی و کرباسچی

انتقاد تند قوامی از مرعشی و کرباسچی