مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-11ورزشي

جاهدی: با حضور مربی برزیلی در قایقرانی انگیزه ام بیشتر شد


با حضور مربی برزیلی در کنار تیم پاراکانو، به کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند و بازی های پاراآسیایی چین امیدوارم شدم.

- عضو تیم ملی قایقرانی معلولان گفت: با حضور مربی برزیلی در کنار تیم پاراکانو، به کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند و بازی های پاراآسیایی چین امیدوارم شدم.

اسلام جاهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از چهارشنبه هفته پیش تمرینات خود را زیر نظر مربی برزیلی قایقرانی در دریاچه آزادی آغاز کردم و تلاشم بر این است که با بهره گرفتن از تجربیات مربی خارجی و داخلی بهترین عملکرد را ابتدا در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند و سپس بازیهای پاراآسیایی چین داشته باشم.

وی گفت: یکی از اهداف اصلی این مربی برزیلی کسب مدال در بازی های آسیایی و پاراآسیایی و سپس المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس است و امید زیادی برای رسیدن به چنین هدفی دارد.

البته از هفته گذشته که تمرینات خود را با این مربی آغاز کردم، تمرینات سخت و از نظم خاصی برخوردار بود، به طوری که هر روز 6 وعده تمرینات آبی، کار با وزنه و دو انجام می دهیم و شرایط تمرینات نسبت به گذشته متفاوت است.

عضو تیم ملی پاراکانو خاطرنشان کرد: طی چند روزی که اردوی تیم ملی پاراکانو در دریاچه آزادی زیر نظر مربی خارجی و مربیان داخلی آغاز شده، با انگیزه بیشتری تمرینات خود را پیگیری می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاهدی: با حضور مربی برزیلی در قایقرانی انگیزه ام بیشتر شد

جاهدی: با حضور مربی برزیلی در قایقرانی انگیزه ام بیشتر شد