مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-11اقتصادي

صندوق پژوهش و فناوری در کاهش دغدغه توسعه اقتصاد دانش بنیان البرز نقش ویژه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی عباسی، رییس پارک علم و فناوری البرز در افتتاحیه نمایشگاه فن بازار هفته پژوهش گفت: تلاش همه جانبه در راستای تجمیع شرکت های برتر حوزه های مختلف در سطح استان، - رییس پارک علم و فناوری البرز گفت: صندوق پژوهش و فناوری البرز گره گشای منابع مالی پژوهشگران است و نقش ویژه ای در کاهش دغدغه توسعه اقتصاد دانش بنیان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی عباسی، رییس پارک علم و فناوری البرز در افتتاحیه نمایشگاه فن بازار هفته پژوهش گفت: تلاش همه جانبه در راستای تجمیع شرکت های برتر حوزه های مختلف در سطح استان، آن هم در مجموعه دانشگاه خوارزمی بود.

عباسی ادامه داد: همانطور که بار ها اعلام کردم، هدف از برگزاری نمایشگاه ها درهفته پژوهش و فناوری قطعاً ترویج فرهنگ پژوهش، تشویق پژوهشگران و برقراری ارتباط میان فناوران و ایجاد بستر مناسب برای تجاری سازی محصول و یافته های پژوهشی و فناوری است.

رییس پارک علم و فناوری البرز افزود: انتظار ما از دستگاه های اجرایی استان البرز به جهت آشنایی با فناوران و ایجاد بستر مناسب خیلی بیش از این بود موضوعی بود که رییس پارک علم و فناوری البرز به آن اشاره داشت و تصریح کرد: قبل از هر چیز، تشکر می ک نم از سازمان جهاد کشاورزی استان که در نمایشگاه با تازه تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق پژوهش و فناوری در کاهش دغدغه توسعه اقتصاد دانش بنیان البرز نقش ویژه دارد

صندوق پژوهش و فناوری در کاهش دغدغه توسعه اقتصاد دانش بنیان البرز نقش ویژه دارد