مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-11سياسي

امام جمعه شیراز: شهید دستغیب در اخلاص عمل سرآمد دوران بود


نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اخلاص عمل شهید محراب گفت: به واسطه خدماتی که شهید دستغیب در جامعه ارائه کرده بود هیچ جایگاهی به غیر از شهادت برای این عالم نمی توان متصور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام، امروز در آیین چهلمین سالگرد شهادت شهید دستغیب بیان کرد: همانگونه که امام راحل در خصوص شهید دستغیب فرموده اند شهید دستغیب عالمی عامل بود و مقامی که او به دست آورد مقام شهادتی است که آرزوی هر مجاهد درگاه خداوند است.

وی افزود: نظام ارزشی دین مبین اسلام مقام علم را از مقام شهادت والاتر قرار داده و بر این اساس و بنا به فرموده پیامبر مکرم اسلام در روز قیامت خداوند تمام انسان ها را در یک جا جمع کرده و پس از محاسبه اعمال، خون شهید را با مرکبی که عالم بر کاغذ آورده می نویسد.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: کدامین علم از خون شهید والاتر است؟ با توجه به اینکه علوم زیادی در جهان هستی وجود داشته و تمام دانش ها و تعالیم برای انسان ارزشمند است با این حال علم اگر می خواهد از خون شهید والاتر باشد باید این ویژگی قرآنی که خداترسی است را داشته باشد.

وی افزود: نشانه دانشمند بودن از خداترسی است و اگر کسی مدعی دانشمند بودن است اما از خداوند ترسی ندارد باید در ادعای وی تردید نمود این در حالی است که بسیاری از شاخص ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز: شهید دستغیب در اخلاص عمل سرآمد دوران بود

امام جمعه شیراز: شهید دستغیب در اخلاص عمل سرآمد دوران بود