مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-11فرهنگي

دبیران بخش مقالات و ایثار و فداکاری جشنواره تجسمی فجر منصوب شدند


سیدعباس میرهاشمی دبیرکل چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، طی احکامی پریسا شادقزوینی و محمد حبیبی را به عنوان دبیران بخش مقالات و ایثار و فداکاری منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله که ناگزیر رخ می دهد، همواره شاهد ایثار و فداکاری پزشکان و پرستاران و آتش نشانان و مددکاران و گروه های جهادی هستیم.

هنرمندان همواره نسبت به این وقایع واکنش نشان می دهند و تصویرگر فداکاری های این اقشار جامعه بوده اند که نمونه هایی از آثار آنها در جشنواره های گذشته به فراخور نمایش داده شده است.

اما با توجه به اهمیت موضوع، در این دوره از جشنواره تصمیم گرفتیم تا بخش مجزایی را به مساله ایثار و فداکاری اختصاص دهیم و بنا به آنچه در فراخوان آمده است همه هنرمندان می توانند دو اثر از مجموعه آثار خود را برای این بخش ارسال کنند که در نهایت هیأت داوری یک اثر را به عنوان برگزیده و دو اثر را به عنوان تقدیری انتخاب خواهند کرد.

و به همین منظور محمد حبیبی هنرمند نقاش و مدیر عامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس را به عنوان دبیر این بخش انتخاب کردم.

چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از پانزدهم بهمن 1400 آغاز به کار می کند و علاقه مندان می توانند در وب سایت جشنواره به نشانی : fajrtajasomi.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیران بخش مقالات و ایثار و فداکاری جشنواره تجسمی فجر منصوب شدند

دبیران بخش مقالات و ایثار و فداکاری جشنواره تجسمی فجر منصوب شدند