مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-11فرهنگي

افتتاح اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان امروز شنبه (بیستم آذرماه 1400) با حضور سید رضا مرتضوی (استاندار اصفهان) و علی رمضانی (مدیرعامل خانه .

- اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان امروز شنبه (بیستم آذرماه 1400) با حضور استاندار اصفهان و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران به صورت رسمی افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان امروز شنبه (بیستم آذرماه 1400) با حضور سید رضا مرتضوی (استاندار اصفهان) و علی رمضانی (مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران) به صورت رسمی افتتاح می شود.

گفتنی است بیش از 1100 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان حضور دارند که از این تعداد 50 ناشر اصفهانی هستند.

همچنین حدود 100 عنوان برنامه فرهنگی برای اولین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان پیش بینی شده است که در هر شهرستان به صورت فیزیکی اجرا خواهد شد.

براساس اقدامات صورت گرفته هزینه ارسال مرسولات پستی نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان رایگان خواهد بود و هزینه ارسال توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ناشران تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان

افتتاح اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان