مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-11ورزشي

شعبانیان: والیبالیست های دختر پرتلاش و باانگیزه تمرین کردند


سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر از آغاز اردوی چهارم آماده سازی این تیم از 27 آذرماه با حضور 22 بازیکن خبر داد و گفت: بازیکنان دعوتی به اردوی سوم بسیار باانگیزه و پرتلاش تمرین کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، سومین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران که روز شنبه سیزدهم آذرماه آغاز شده بود، چهارشنبه (17 آذرماه) و دو روز زودتر از موعد مقرر به پایان رسید.

این اردو درحالی به میزبانی کمپ چمران برگزار شد که کادرفنی 26 بازیکن را برای حضور در اردو دعوت کرده بودند اما سارینا یعقوبی به دلیل مشغله تحصیلی و هدیه طالعی به دلیل حضور در رقابت های لیگ برتر، امکان حضور در اردوی سوم را نداشتند.

به همین دلیل اردوی مذکور با 24 بازیکن برگزار شد.

میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر درخصوص کم و کیف برگزاری اردوی سوم، گفت: اردو را با حضور 24 بازیکن شروع کردیم و هدفمان این بود که به لحاظ آمادگی بدنی روی بازیکنان حاضر در اردو کار کنیم.

به همین دلیل هر روز تمرین بدنسازی داشتیم اما هنوز کار با وزنه را در دستور کار قرار نداده ایم آن هم به دلیل ضعف قوای جسمانی بازیکنان و نیاز بیشترشان به هماهنگی سازگاری و ساختاری.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبانیان: والیبالیست های دختر پرتلاش و باانگیزه تمرین کردند

شعبانیان: والیبالیست های دختر پرتلاش و باانگیزه تمرین کردند