مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-11پزشكي

کاهش بستری های کرونایی یزد به 230 نفر/بافق و بهاباد نارنجی هستند


هرچند خوشبختانه در حال حاضر در کشور شهر قرمز کرونایی نداریم و رنگ آبی بر بسیاری از شهرهای کشور مستولی شده است ولی در استان یزد دو شهرستان نارنجی و مابقی زرد هستند.

- ایسنا/یزد هرچند خوشبختانه در حال حاضر در کشور شهر قرمز کرونایی نداریم و رنگ آبی بر بسیاری از شهرهای کشور مستولی شده است ولی در استان یزد دو شهرستان نارنجی و مابقی زرد هستند.

براساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پرشکی یزد در حال حاضر شهرستان های بافق و بهاباد از نظر وضعیت رنگ بندی در وضعیت نارنجی هستند و سایر شهرستان های یزد در وضعیت زرد قرار دارند.

البته هرچند رعایت دستور العمل های بهداشتی در اماکن عمومی استان یزد براساس آخرین گزارش های ارائه شده از سوی وزارت بهداشت طی هفته اخیر با رقم 47.

53 اندکی کمتر از میانگین کشوری است ولی یزدی ها به لحاظ رعایت بهداشت فردی مناسب در اناکن عمومی در رده پنجم استانهای کشور قرار دارند و روند کاهشی بستری های و فوتی های کرونایی در این استان نوید روزهای بهتری را در بخش سلامت استان می دهد.

طی شبانه روز گذشته تعداد 27 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان پذیرش شده اند که کاهش 17 نفری نسبت به روز قبل از آن را نشان می دهد.

با این حساب تعداد حال حاضر بیماران بستری کرونایی در بیمارستان های استان یزد با کاهش هفت نفری، هم اکنون 237 نفر است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بستری های کرونایی یزد به 230 نفر/بافق و بهاباد نارنجی هستند

کاهش بستری های کرونایی یزد به 230 نفر/بافق و بهاباد نارنجی هستند