مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-11سياسي

پرستاران در دوران کرونا شکل سخت تری از دوران دفاع مقدس تجربه کردند


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، پرستاران در دوران کرونا شکل سخت تری از کار در دفاع مقدس تجربه کردند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا از جان مردم صیانت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در مراسم تجلیل از پرستاران و دانشجوپرستاران نمونه بسیجی استان کردستان به مناسبت روز پرستار، رسالت پرستاران و ماموریت آنها را سنگین دانست و اظهار داشت: روز پرستار، میلاد حضرت زینب(س) است که دو کار بزرگ انجام داد، یکی پرستاری از کودکان و زخمی های دشت کربلا که مصیبت سنگینی بود و هم در شام واقعه تلخ کربلا را روایت کرد و نگذاشت فراموش شود.

وی افزود: پرستاران در هر زمانی وظیفه خود را بدرستی و به گونه های مختلف انجام داده اند، در دفاع مقدس در بیمارستان های صحرایی سنگ تمام گذاشتند و رزمندگان مجروح را درمان می کردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، دوران و انتقال بیماران نیز در معرض خطر تیر و ترکش بودند اما از وظیفه خود کوتاهی نکردند.

سردار حسینی ادامه داد: در شرایط کرونایی هم پرستاران و پزشکان از خودگذشتگی کردند هر چند خطر مرگ را احساس می کردند اما با فداکاری و تلاش مضاعف، پرستاران شرایط را به گونه ای دیگر رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران در دوران کرونا شکل سخت تری از دوران دفاع مقدس تجربه کردند

پرستاران در دوران کرونا شکل سخت تری از دوران دفاع مقدس تجربه کردند