مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-11سياسي

سردار حق طلب: بیش از 70 درصد از والدین شهدا از دنیا رفته اند


رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه گفت: بیش از 70 درصد پدران و مادران شهدا به فرزندان رشید خود پیوسته اند و ما باید با جمع آوری خاطرات آنها به ماندگاری این فرهنگ غنی کمک کنیم.

- رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه گفت: بیش از 70 درصد پدران و مادران شهدا به فرزندان رشید خود پیوسته اند و ما باید با جمع آوری خاطرات آنها به ماندگاری این فرهنگ غنی کمک کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمد حق طلب که در نخستین مجمع برگزاری کنگره 3400 شهید استان اردبیل سخن می گفت، با اشاره به اینکه استان اردبیل به عنوان سی امین استان کشور سال 1401 شاهد برگزاری کنگره سرداران و 3400 شهید خواهد بود، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در یک حرکت فرهنگی فاخر مواریث دوران دفاع مقدس و جهاد و شهادت را به نسل های آینده منتقل کنیم.

وی ادامه داد: استکبار جهانی امروز از داشته های نظامی ما در هراس و واهمه نیست بلکه از روحیه جهاد و شهادت فرزندان این مرز و بوم بیمناک است.

بیش از 70 درصد پدران و مادران شهدا به فرزندان رشید خود پیوستند وما باید با جمع آوری خاطرات آنها به ماندگاری این فرهنگ غنی کمک کنیم.

سردار حق طلب خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تأکید ویژه بر برگزاری شایسته کنگره های استانی شهدا دارند که در اکثر فرمایشات معظم له نیز بر موضوع ایثار، شهادت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حق طلب: بیش از 70 درصد از والدین شهدا از دنیا رفته اند

سردار حق طلب: بیش از 70 درصد از والدین شهدا از دنیا رفته اند