مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-11اقتصادي

سازوکار خودمالکی در نهضت ملی مسکن مهیا شود/موفق ترین روش ساخت مسکن مهر چه بود


مهیا کردن سازوکار شیوه خودمالکی به عنوان موفق ترین مدل ساخت مورد استفاده در مسکن مهر، سرعت تحقق وعده مسکنی رییس جمهور را افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تجربه ارزشمند مسکن مهر در توسعه شیوه های ساخت واحد مسکونی و مدل های تفاهم میان بخش های مختلف درگیر در این مسئله سبب شده تا دست دولت ها برای استفاده از سازوکار تولید انبوه مسکن بازتر از همیشه باشد.

بسیاری از مسئولان کشور در طول سال های متفاوت به دستاوردهای پروژه مسکن مهر در سطوح متفاوت اذعان کرده و تجربه این ابر پروژه ملی را با عنوان فرصت طلایی کشور به منظور ایجاد نهادهای حرفه ای مسکن ساز و شهرساز حرفه ای مطرح کرده اند.

*موفق ترین مدل ساخت مسکن مهر چه بود؟ در همین راستا یکی از بهترین و موفق ترین الگوهای مورد استفاده از مسکن مهر، استفاده از سازوکاری است که به نام مدل خودمالکی توسعه پیدا کرد.

در این شیوه ساخت مسکن استفاده از اراضی بایر غیردولتی و خانه های کلنگی موجود در شهرها مورد تاکید نهاد سیاست گذار قرار می گیرد.

در این رابطه، محمد حمیدزاده، کارشناس حوزه مسکن عنوان کرد: بسیاری از واحدهای مسکن خود مالک در کوتاه ترین زمان ممکن ساخته شده و به دست متقاضیان نهایی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار خودمالکی در نهضت ملی مسکن مهیا شود/موفق ترین روش ساخت مسکن مهر چه بود

سازوکار خودمالکی در نهضت ملی مسکن مهیا شود/موفق ترین روش ساخت مسکن مهر چه بود