مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-11بين الملل

محورهای اصلی دیدار آتی گانتس و عباس


یک رسانه عرب زبان به مهم ترین محورهای دیدار آتی رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که قرار است طی روزهای اخیر انجام شود، - اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار لبنان اعلام کرد که بنی گانتس، وزیر جنگ دولت رژیم صهیونیستی و محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیداری که قرار است طی روزهای آتی میان آنها انجام شود طرحی را مورد بررسی قرار خواهند داد که توسط مقامات امنیتی بلند پایه تشکیلات خودگردان تهیه شده است.

این روزنامه به نقل از منابعی در جنبش فتح نوشت: تشکیلات خودگردان و به ویژه مقامات ارشد امنیتی آن، طرحی را تهیه کرده اند که در جلسه گانتس و عباس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، این طرح شامل یک بخش امنیتی با هدف مقابله با حماس و جهاد اسلامی و بازوهای نظامی آنها و جلوگیری از آغاز عملیات های کماندوها علیه رژیم اشغالگر در کرانه باختری است.

طبق گفته منابع، این طرح همچنین شامل افزایش تعداد اعضای سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان، ارائه آموزش های مشترک به آنها برای مقابله با شاخه ها و نیروهای نظامی گروه های مقاومت و حمایت مالی جدید آمریکا از این نهادها است تا در آینده بتوانند مسئولیت کنترل امنیتی را بر عهده بگیرند و به این ترتیب امکان کاهش تهاجمات ارتش رژیم اشغالگر به شهرهای فلسطین را فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای اصلی دیدار آتی گانتس و عباس

محورهای اصلی دیدار آتی گانتس و عباس