مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-11پزشكي

تاثیر سیگار الکترونیکی بر باروری مردان


محققان آمریکایی دریافتند مردانی که بیش از دو بار در روز از سیگار الکترونیکی استفاده می کنند، احتمال ابتلا به اختلالات جنسی در آن ها بیشتر است.

- جی پلاس ، به نقل از صدی الیوم؛ محققان می گویند که آن ها دریافتند استفاده از سیگار های الکترونیکی بدون توجه به عوامل سنی، بیماری های قلبی و خطرات شایع جنسی با اختلال نعوظ مرتبط است و یادآور شدند که از هر 5 مرد یک نفر به دلیل استفاده از سیگار الکترونیکی به ضعف جنسی مبتلا می شود.

عمر الشهاوی استاد دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک می گوید: با توجه به اینکه بسیاری از مردم از سیگار های الکترونیکی با هدف کاهش آسیب ناشی از سیگار یا کمک به ترک سیگار استفاده می کنند، نیاز به بررسی کامل رابطه بین محصولات سیگار الکترونیکی، اختلال نعوظ و اثرات بالقوه بر سلامت جنسی مردان داریم.

او می افزاید: یافته های ما بر نیاز به مطالعات بیشتر برای ایجاد الگوی استفاده از سیگار الکترونیکی که نسبتاً ایمن تر از سیگار است، تأکید می کند.

الشهاوی ادامه می دهد: تحلیل های ما سابقه مصرف سیگار شرکت کنندگان، از جمله افراد غیرسیگاری را در نظر می گیرد، بنابراین استفاده روزانه از سیگار الکترونیکی ممکن است بدون توجه به سابقه مصرف سیگار، احتمال اختلال نعوظ را افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر سیگار الکترونیکی بر باروری مردان

تاثیر سیگار الکترونیکی بر باروری مردان