مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-11سياسي

ظرفیت ها و توانمندی های جامعه معلولین را برای مردم بیان کنید


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان: فرهنگ سازی و بیان ظرفیت ها و توانمندی های جامعه معلولین مهم است و باید در این راستا از از تریبون های نماز جمعه و رسانه ها استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان امروز در دیدار جمعی از برگزیدگان جامعه معلولین استان ضمن ابراز خیرمقدم و آرزوی موفقیت، انسانیت و تقوا را ملاک ارزش گذاری و کرامت انسان عنوان کرد و اظهار داشت: همه مسائل عالم بر اساس مشیت الهی است و اراده خداوند بر اساس حکمت و مصلحت تعلق می گیرد لذا وقوع یک اتفاق بر اساس سلسله علل و یک سازوکار حکیمانه است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: خداوند حکیم و رحیم معلولیت کسی را چه در دنیا و چه در آخرت بدون جبران نمی گذارد و میزان انتظار و ارزش گذاری در نظام خلقت بر اساس توان انسان ها است.

آیت الله محامی صبر و رضایت به قضای الهی را یک کمال دانست و با بیان این که خداوند به صابران اجر بی حساب می دهد، گفت: فرهنگ سازی و توجیه جامعه در مناسب سازی بناها و اجرای سایر قوانین مربوط به معلولان در کنار تهیه فهرستی از ساختمان های مهم و قابل دسترس و برنامه ریزی گام به گام برای مناسب سازی آنها باید صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت ها و توانمندی های جامعه معلولین را برای مردم بیان کنید

ظرفیت ها و توانمندی های جامعه معلولین را برای مردم بیان کنید