مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-11سياسي

مردمی شدن کارها، اثرگذاری را افزایش می دهد / انقلاب با مردم به نتیجه رسید


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی گفت: مردمی شدن کارها، اثرگذاری را افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با تاکید بر اینکه مردمی شدن مناسبت ها بسیار ضروری است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم، مبارزه با فتنه ها و مبارزه با بیماری کرونا زمانی به نتیجه رسید که کارها مردمی شد و هر چه بتوانیم به سمت مردمی شدن برنامه ها پیش برویم، یقیناً اثرگذاری برنامه ها نیز افزایش می یابد.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر مردمی شدن کارها تاکید دارند، خاطرنشان کرد: رهبری برای مردمی شدن کارها، بر تقویت حلقه های میانی تاکید جدی دارند که شامل ائمه جماعات، وعاظ و مداحان می شود که در مسیر مردمی شدن می توانند موثر واقع شوند.

  امام جمعه قزوین با تشریح خاستگاه دینی برای تقویت حضور مردم در میدان گفت: خدای متعال فرموده پیغمبران و کتاب های آسمانی را فرو فرستادیم تا مردم انگیزه پیدا کنند برای عدالت پای کار بیایند و این مهم نشان می دهد که حضور مردم مورد توجه دین هم قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تشریح موضوعاتی که مردمی شدن را تضعیف می کند، تاکید کرد: آن چیزی که مردمی شدن را تضعیف می کند، این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی شدن کارها، اثرگذاری را افزایش می دهد / انقلاب با مردم به نتیجه رسید

مردمی شدن کارها، اثرگذاری را افزایش می دهد / انقلاب با مردم به نتیجه رسید