مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-11سياسي

تبعیض ارائه خدمات در شهرداری برداشته شود


عضو شورای اسلامی شهر اردستان با بیان اینکه در پرونده های شهرداری اردستان برخی از صدور مجوزهای ساختمانی با تبعیض است، گفت: تبعیض ارائه خدمات در شهرداری اردستان باید برداشته شود و همه شهروندان به یک اندازه خدمات رسانی شوند.

- حسینعلی جوادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت شورای شهر اردستان پس از ماه ها که از انتخابات آن می گذرد همچنان بلاتکلیف است و عده ای از جمله مسئولان شهرستان نمی خواهند آرامش به شورای شهر حاکم شود.

وی، افزود: شورای شهر اردستان پس از ماه ها که از برگزاری انتخابات می گذرد همچنان نتوانسته اعضای اصلی خود را بشناسد و هر روز دچار تغییر می شود.

از مسئولان استان درخواست داریم به این موضوع ورود کنند تا شورای شهر از این وضعیت بیرون بیاید.

عضو شورای اسلامی شهر اردستان، تصریح کرد: مشخص نبودن وظایف اعضای شورای شهر باعث شده شهردار اردستان فعالیت خود را بدون هماهنگی و نظارت شورای شهر انجام دهد و این موضوع باعث گلایه بعضی از اعضا شده است.

جوادی با بیان اینکه هماهنگ نبودن شهردار با شورای شهر می تواند اشتباهات گذشته ای که در شهرداری وجود داشته را تکرار کند، تصریح کرد: فعالیت های عمرانی شهرداری اردستان به دلیل تخلفاتی که در گذشته در آن وجود داشته نیازمند نظارت جدی شورای شهر است که متأسفانه هم اکنون این گونه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیض ارائه خدمات در شهرداری برداشته شود

تبعیض ارائه خدمات در شهرداری برداشته شود