مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-11سياسي

مشاور استاندار در امور معلولین به زودی انتخاب می شود


استاندار همدان استاندار همدان از انتخاب یکی از افراد دارای معلولیت به عنوان مشاور در امور معلولین در آینده ای نزدیک خبر داد.

- ، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر شنبه در آیین بزرگداشت هفته افراد دارای معلولیت که در مجتمع ابن سینا همدان برگزار شد، ضمن تبریک این مناسبت، گفت: همه ما، باید به این شناخت برسیم که معلولیت شاید مشکلات و ناراحتی هایی به همراه داشته باشد اما نمی تواند محدودیت ایجاد کند.

وی با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم به جامعه معلولین احترام آمیز و فارغ از هرگونه ترحم است، عنوان کرد: معلولین توانایی های خاصی دارند که هرکدام در عرصه های مختلف مؤثر و نقش آفرین اند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه توجه، تکریم و پاسداشت مقام و جایگاه معلولین در سطح جامعه، ضروری است، خاطرنشان کرد: بایستی از ظرفیت و توانمندی های معلولین استان، در عرصه های مختلف استفاده شود.

قاسمی فرزاد از انتخاب یکی از افراد دارای معلولیت به عنوان مشاور در امور معلولین در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: در بودجه امسال، 101 میلیارد تومان تسهیلات با سود 4 درصد، برای معلولین پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه از این میزان بالغ بر 64 میلیارد تومان آن جذب شده است، عنوان کرد: به هر معلول بالغ بر 100 میلیون تومان تسهیلات اعطا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور استاندار در امور معلولین به زودی انتخاب می شود

مشاور استاندار در امور معلولین به زودی انتخاب می شود