مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 14:552021-12-11فرهنگي

اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان با حضور 1100 ناشر افتتاح شد


«اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان» از بیستم تا بیست وششم آذرماه 1400 در وب سایت خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی www.

ketab.

ir برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان امروز در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه مجازی کتاب در اصفهان اظهار داشت: باید دید هزینه هر فرد برای فرهنگ مملکت چقدر است و شهروندان چه میزان حاضر به سرمایه گذاری برای خوراک روح و تغذیه خود و خانواده هایشان هستند.

وی بیان داشت: لازم است برخی اوقات هزینه کنیم تا یک نویسنده بنویسید، اهل هنر قلم بزند و یک شاعر، شعر بگوید و این در حالیست که  با فراموش کردن وظایف فرهنگی و اجتماعی، اصل موضوع به مُخاطره می افتد.

مرتضوی یادآور شد: در برابر همه افرادی که می توانند غذای روح را برای جامعه تعریف و محتوای آن را آماده کنند مسوول هستیم و باید کنار سایر هزینه های فرهنگی بصورت یک اصل فراموش نشدنی، سرمایه گذاری کنیم.

استاندار اصفهان وجه تمایز این دوره از نمایشگاه کتاب را با دوره های پیشین، گستره دسترسی مخاطبان و علاقمندان به کتاب از سراسر نقاط استان اعلام کرد و گفت: لازم است با ترکیب چنین مناسبت هایی بستر را در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی و برقراری ارتباط بین مردم با کتاب فراهم سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان با حضور 1100 ناشر افتتاح شد

اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان با حضور 1100 ناشر افتتاح شد