مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-11بين الملل

تلاش برای تغییر محاسبات ایران


در حال حاضر طرف آمریکایی به شدت بر روی به نتیجه رسیدن توافقی بر اساس سند مذاکرات ناتمام ژوئن گذشته که طرفین به حداقل اختلافات رسیده بودند هراس دارد؛ - خبرگزاری فارس، یادداشت میهمان- احمد بنافی: ادامه دور جدید مذاکرات هسته ای برای رفع تحریم های یکجانبه آمریکا از روز پنجشنبه گذشته مجدداً آغاز شد و علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات با گروه 1+4 (انگلیس، فرانسه، روسیه، تاکید کرده است.

مسئله اساسی در این دور از مذاکرات این است که آمریکایی ها با همکاری طرف های اروپایی در مواجهه با ابتکار جمهوری اسلامی در ارائه دو سند اقدام، دست به بازی جدیدی زده اند تا روند مذاکرات را تغییر داده و همزمان به محاسبات ذهنی طرف ایرانی برای عقب نشینی از مواضع خود حمله نمایند.

این بازی در محیط رسانه ای با روایت گری های جعلی و با هدف ادراک سازی برای مقصر جلوه دادن ایران بعنوان عامل به بن بست کشاندن مذاکرات و همزمان ایجاد تحریم های جدید علیه اشخاص حقیقی و حقوقی و برخی نهادها و همچنین اثرگذاری روانی بر محیط اقتصادی به ویژه در حوزه ارز طراحی و عملیاتی شده است.

در حال حاضر طرف آمریکایی به شدت بر روی به نتیجه رسیدن توافقی بر اساس سند مذاکرات ناتمام ژوئن گذشته که طرفین به حداقل اختلافات رسیده بودند هراس دارد؛ چرا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تغییر محاسبات ایران

تلاش برای تغییر محاسبات ایران