مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 15:152021-12-11اقتصادي

توزیع 16 هزار تن نهاده دامی در اردبیل/عشایر کمبودی ندارند


مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: 16 هزار تن نهاده های دامی در 2 ماه اخیر بین جامعه عشایری در استان اردبیل توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معرفت آذری عصر شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: با توجه به شرایط خشکسالی و کاهش علوفه تلاش می کنیم تا تأمین نهاده های دامی را به صورت ملی و استانی پیگیری کرده و دغدغه های دامداران به ویژه عشایر ساکن در مناطق مغان را با کیفیت مطلوب فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: در بازدیدی که اخیراً از کارخانه تولید خوراک دام در اردبیل داشتیم، قرار شد 5 هزار تن ذرت سیلویی خریداری و در بین دامداران جامعه عشایری توزیع شود که قیمت این نهاده نصف کاه و کلش است.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: در شرایط خشکسالی جامعه عشایری برای تأمین نیاز علوفه دام و طیور خود با مشکلات و دغدغه های جدی روبه رو هستند که برای حل این مشکلات و نگرانی ها ما نسبت به تأمین به موقع نهاده های دامی اقدام کرده و در 3 ماه پایانی سال همین فعالیت ها را ادامه می دهیم.

آذری افزود: با این حمایت ها تلاش کردیم تا زمینه حفاظت و حراست از دام های مولد فراهم آید و کشتار کمتری را در این حوزه شاهد باشیم که قطعاً فرآیند حمایتی مانع از کشتار دام های مولد در منطقه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 16 هزار تن نهاده دامی در اردبیل/عشایر کمبودی ندارند

توزیع 16 هزار تن نهاده دامی در اردبیل/عشایر کمبودی ندارند