مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 16:352021-12-11اقتصادي

مدیرکل حفاظت محیط زیست متهم ردیف اول مانع تولید در کردستان!


در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان که با حضور استاندار برگزار شد، انگشت اتهام تعطیلی و ممانعت از فعالیت برخی واحدها به سمت مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بود و او را مانع اصلی تولید در استان عنوان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جلسه یکصد و هفتاد و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع طرح و واحدها از محل طرح رونق تولید 1400 شامل واحد تعاونی 35 خوراک دام و طیور، شرکت پارس پروتئن دریا و واحد تولید فوم پلی استایرین، شرکت کابل کنترل سپهر بیجار(تسهیلات 50 میلیارد ریالی بانک تجارت)، پاسارگاد شیمی پارمین عبدالملکی و رسیدگی به مشکل واحد تولیدی پولاد خشت نگین و تامین مالی طرح نیمه تمام شرکت کاشی کسری برگزار شد.

 محمد دره وزمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در این جلسه اظهار کرد: مشکلات واحدهای صنعتی استان در جلسات کمیته های کارشناسی بررسی و در جلسات اصلی کارگروه رفع موانع با حضور مسئولان، مصوبات و تصمیمات اعلام می شود.

وی افزود: واحد جاودان ستاره زیویه (بازیافت پلاستیک)، واحد موفق در سطح ملی است و اعطای 10 میلیارد تومان سرمایه در گردش به این واحد رقم زیادی نیست.

به گفته وی، این واحد تولیدی با اشتغالزایی بسیار بالا، در 6 ماهه اول امسال 50 میلیارد تومان فروش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل حفاظت محیط زیست متهم ردیف اول مانع تولید در کردستان!

مدیرکل حفاظت محیط زیست متهم ردیف اول مانع تولید در کردستان!