مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 17:052021-12-11دانش

جذب حداکثری دانشجوی مهارتی در دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی


معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی از جذب حداکثری دانشجوی مهارتی در مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی از جذب حداکثری دانشجوی مهارتی در مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه خبر داد.

میرنریمان یوزباشی روز شنبه، 20 آذرماه در نشست خبری اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی دانشگاهی در رده ی نسل سوم و پیشرو در آموزش های مجازی است.

وی ادامه داد: 17 مرکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان فعال هستند که 14 مرکز در تبریز و سه مرکز در تیکمه داش، جلفا و شبستر فعالیت می کنند و 941 مدرس متخصص در آنها تدریس کرده که هم در حوزه ی آموزش و هم اجرا مهارت داشته و سواد و سابقه ی شغلی خوبی دارند.

وی افزود: در مقطع کاردانی 141 کد رشته محل و در مقطع کارشناسی 101 کد رشته محل در دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظر گرفته شده است که ظرفیت کاردانی 8 هزار و 587 و ظرفیت کارشناسی نیز 5 هزار و 647 نفر بوده که در مجموع 14 هزار و 234 نفر است.

یوزباشی همچنین خاطرنشان کرد: 16 تا 22 آذر پذیرش بهمن ماه رشته های کارشناسی و 18 تا 24 آذر نیز پذیرش رشته های کاردانی انجام می شود، علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه جامع علمی و کاربردی آذربایجان شرقی اطلاعات لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب حداکثری دانشجوی مهارتی در دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی

جذب حداکثری دانشجوی مهارتی در دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی