مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 17:452021-12-11سياسي

تخلیه زباله در منطقه «انجلسی» بابل متوقف شود/دستگاه های نظارتی ورود کنند


نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: تخلیه زباله در سایت زباله انجلسی اشتباه است چرا که تا الان بیشتر کارها در این سایت غیرعلمی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، مهدی سعادتی عصر امروز در نشست بررسی مشکلات منطقه انجلسی بابل به مسؤولان مرتبطی که به هر دلیلی در این جلسه حاضر نشدند، اظهار کرد: همه باید بفهمیم که تخلیه زباله در این سایت اشتباه است، تا الان بیشتر کارها در این سایت غیرعلمی انجام شده، چرا که دستگاه های مسؤول فقط در زمان بازدیدها فعال هستند.

وی با بیان اینکه در این مرکز کار غیرعلمی و غیرتخصصی انجام شده و همچنان هم ادامه دارد،گفت: گام نخست متوجه شدن کار اشتباه مان است، اداره محیط زیست نیز خیلی کوتاهی کرده است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این کارها بازی با جان مردم است و هیچ دستگاهی در حل این مشکل نباید تماشاگر باشد، افزود: باید یک فضای ملی ایجاد تا منابع مورد نیاز برای حل مشکل تهیه شود.

این مسؤول ادامه داد: بعد از این همه مدت اینکه شهرداری این فاجعه را گردن نمی گیرد درد است، فرماندار، شهردار و مسؤولان شهرستان بابل باید پاسخگو این فاجعه باشند، خروجی این جلسات نباید در حد تنظیم صورت جلسه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه زباله در منطقه «انجلسی» بابل متوقف شود/دستگاه های نظارتی ورود کنند

تخلیه زباله در منطقه «انجلسی» بابل متوقف شود/دستگاه های نظارتی ورود کنند