مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 17:552021-12-11اقتصادي

رونق تولید و صادرات تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است


رونق بخش تولید، افزایش صادرات، برطرف کردن موانع، توجه به زیرساخت ها و همراهی دستگاه های دولتی با بخش خصوصی تنها راه برون رفت از وضع موجود و حل مشکلات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم در دیدار هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع استان، اظهار داشت: خود را موظف به پیگیری و حل مشکلات اساسی صنایع در استان می دانیم و در صورت نیاز از طریق دستگاه های ملی نیز پیگیر مسائل خواهم بود.

وی از هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع خواست تا موانع و مشکلات موجود صنایع استان را شناسایی کنند تا اقدامات لازم و عملیاتی برای رفع این موانع انجام شود.

  استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: به تمام مدیران دستگاه های دولتی اعلام کرده ایم تا رفع مشکلات صنایع و تولیدکنندگان اولویت کاری آنان باشد و در راستای رفع موانع و تسهیل گری با بخش خصوصی همکاری کنند.

  وی با اشاره به اینکه تامین زیرساخت های اساسی آب، برق و گاز برای استان بسیار بااهمیت است، گفت: در این راستا پیگیر تامین برق چند شهرک صنعتی بزرگ استان از طریق انرژی های تجدیدپذیر هستیم و مذاکراتی هم با چند سرمایه گذار انجام شده است.

  استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توانمندی های بخش خصوصی استان، گفت: باید با رفع موانع، رغبت سرمایه گذاران برای فعالیت را افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق تولید و صادرات تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

رونق تولید و صادرات تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است